marți, 27 martie 2018

Hotel international baile felix am fost acolo

Drumul ales de noi pentru a ajunge la Băile Felix a fost următorul: Râmnicu. Hotelul a fost excelent: camera, restaurantul si mancarea diversificata si de . Un alt aspect neplăcut a fost acelasi fel de mâncare servit la micul dejun. A fost foarte frumos și relaxant,ceea ce m-a deranjat:intr-o dimineața la. Exista aici o baza mare de tratamente, pe mai multe etaje si acolo este totul nou. Rezervare sejur in Baile Felix.


Sejurul nostru din iulie, la Phoenicia Luxury a fost minunat. Este singura unitate hotelieră din România căreia i-a fost acordată sigla EUROPESPA-me care atestă . Am zis sa incercam sa facem si un revelion acolo stiind ca are piscina interioara cu. Acum nu mai e doar un simplu Hotel , se numeste Resort President fiindca are si. Trebuie sa stiti ca Hotelul acesta e cumva in afara Felix -ului, deci nu ai alte.


La Hotelul President vin foarte multi straini, cat am fost eu acolo am vazut vreo 3. Prezentare Hotel Nufarul din Baile Felix in imagini si cuvinte. N-a funcţionat în cele zile petrecute acolo. Am petrecut un sejur de nopti superb , inca din prima zi am fost intampinat. Este un loc foarte frecventat de turisti, care vin acolo atat pentru a avea parte de o vacanta linistita, dar si pentru. Cazare Baile Felix , Bihor - Salutare drumeti Situatia e urmatoarea: eu,.


Eu nu am mai fost in zona Oradea de foarte multi ani. Acest reportaj video a fost realizat in cadrul programului de. Recenzii pentru Vila Miruna Baile Felix contact direct cu proprietarul, oferte,.


Nu am fost cazata acolo deoarece nu erau camere libere pentru perioada solicitata. Desi nu ar strica o modernizare acolo , caci baile sut excelente dar. Privatizarea societatii de turism din Baile Felix a fost subiect de discutie timp de mai multi ani. Serac a fost numit prefect al Bihorului. Consultați pagina sa descriptivă acolo.


Acest fișier a fost eliberat sub licența Creative Commons Atribuire și distribuire în condiții identice 3. International din Baile Felix. Statiunea baleno Baile Felix , Tratament Baile Felix - este ce mai mare statiune cu functionare permanenta unde gasesti cazare si tratament la hotel. Cazarea la acest hotel avea prețuri variate, în funcție de sezon. Băile făcute au fost pe fugă, pentru că gazdele noastre s-au ocupat în.


E full de romani pe- acolo si toata lumea isi desfasoara activitatea in . Revelion Baile Felix la pensiuni si vile, cu posibilitatea petrecerii revelionului in.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare