joi, 23 martie 2017

Lustra copii dedeman

Aceasta substanta, folosita la stropirea pomilor fructiferi poate afecta atat fructele cat si legumele. Daca sunt consumate, acestea pot otravi . Sulfat de cupru (CuSO4) - piatră vânătă. La umplerea aparatelor de stropit solutia se strecoara prin sitele pompelor sau printr-un tifon.


Eu stropirea de toamna - iarna nu o fac cu bordeleza, ci cu sulfat de cupru simplu,.

Cele două soluții se combină, soluția de piatră vânătă se pune în cea de var. Apa de pe var o torn peste solutia de piatra vanata , amestecand cu o. Stropirea si tratamentul pomilor fructiferi. Sulfatul de cupru sau piatra vanata , se foloseste la stropirea legumelor, pomilor fructiferi, vitei de vie, impotriva manei. Combaterea manei se face prin stropiri . Asa prepar eu solutia de piatra vanata. Multumesc pentru vizionarea videoclipului.


Toamna , dupa ce cad frunzele , se va face o imbaiere a pomilor cu unul dintre.

Cereale - plante - pomi Fructe- Pomi. Pompa stropit pomi cu piatră vânătă. Tratamentul mai este denumit si stropire “la negru”.


SULFAT DE CUPRU( PIATRA VANATA ), ZEAMA BORDELEZA, . Cumpara Pachet - stropirea pomilor in repaus vegetativ - Confidor Oil, Zeama. Dupa dizolvare se amesteca varul si piatra vanata …. Dupa ce am incarcat pompa am trecut la stropirea pomilor din gradina. Buna ziua, la litri de apa cata piatra vanata si cat var se pune? Am gasit pe internet gramajele, dar nu am cum sa le masor.


Ea se foloseste pentru stropitea legumelor, pomilor fructiferi si vitei de vie . Piatra vanata este folosita la zarzavaturi, in livezi si la vita de vie, este cel mai. Se foloseste la stropirea legumelor, pomilor fructiferi, vitei de vie impotriva manei. Suflat de cupru ( piatra vanata ). Folositi intotdeauna pompe speciale pentru stropit si un echipament adecvat.


Am aflat online că piatra vânătă utilizată pentru prepararea zemei bordeleze,. Prepararea solutiei de stropit este instantanee, cu o stabilitate foarte buna a.

Acest produs fitosanitar contine piatra vanata (sulfat de cupru), var stins. La toti pomii primul tratament de iarna se face cu substante cuprice, cand. Cand se realizeaza stropirea pomilor fructiferi cu piatra vanata si de cate ori. Livada de pomi fructiferi are nevoie de îngrijiri speciale pentru a trece cu bine peste sezonul rece. Acum…gata cu piatra vanata la pomi ,caci pomii imbobociti i-am stropit deja cu dithane si am scris post cu stropirea a II-a a pomilor.


CALENDARUL STROPIRILOR LA SAMBUROASE . Sfaturi tehnice boli pomi fructiferi oferite de Pepiniera Pomicola Bors. Tatal meu, in timp ce stropea astazi niste pomi , i-a intrat piatra vanata in ochi ! In solutie era piatra vanata si aracet) S-a clatit bine insa nu . Pentru preparare amestecului denumit popular „zeama bordeleza” sunt necesare doua kg de var, 5g de piatra vanata si 3-galeti cu apa. Pentru ca pomii fructiferi sa nu mai se maneze vreau sa ii stropesc cu piatra vanata , acel sulfat de cupru care se amesteca cu apa si var. Această reţetă este utilă pentru prepararea de soluţie pentru stropirea pe suprafeţe mari.


Zeama bordeleză este prezentă în schema de tratament la pomi , viță-de-vie şi legume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare