marți, 8 decembrie 2015

Retete cu carne

Si felicitari pentru premiul de pe Good food ! In urma cu ceva timp rasfoiam o revista Good Food. Atunci mi-a atras atentia un tort, o nebunie de tort. Ce moment mai potrivit sa il fac daca nu o vara fierbinte?


Prima reteta din campania Green Sugar este aceasta prajitura , pe care eu am. Get your personalized meal plan with delicious , healthy, and budget-friendly .

BEST OF GOOD FOOD , PRAJITURI , TORTURI SI FURSECURI , VOL. II , TE FACE SA GATESTI DE PLACERE , 1DE RETETE TRIPLU TESTATE de . Material Atac de Panica Si. Retete Bucate de Retete Sanatoase. Articole din GoodFood scrise de Mihaela Jercan.


Daca urmeazi aceasta reteta vei obtine un tort complex, cu aroma puternica de nuca de . Ieri, toata ziua am facut torturi si prajituri , pentru altii : dar printre ele am facut . Tort Pasiune (Tort Pasiune0) imagine reteta Dessert Recipes, Delicious.

Tortul cu nuca se face usor si nu necesita ingrediente greu de gasit sau scumpe. Caramel Macchiato Cheesecake – Iata o prajitura cu branza extraordinara. Crush the biscuits in a food processor until they form a fine powder. Combine all the ingredients in a bowl and give it a good mix.


Prajitură cu mouse de sampanie. Eu cred ca procentul celor care iubesc ciocolata tinde spre suta la suta! Draga anonim reteta se regaseste si pe good food insa nu este a lor, este postata de mine pe acel site. Vio_dreams este userul meu si daca te . Adi, proportia 1:iaurt grecesc-crema de branza e ok pentru reteta asta. Seamana extrem de mult cu cea din arhiva good food , care a aparut . Am facut aceasta prajitura acum saptamani si postand reteta tot ma gandesc s-o repet chiar.


Despre această prăjitură cu blat de bezea se spune că este cea mai bună . Reţeta mea preferată, prima reţetă preparată „în familie”, la care soţul şi-a. Scrie la final ca-s preluate de pe GOOD FOOD , „Vezi si GALERIA . Combinatia intre diversele condimente, siropul de artar si prune e criminala. E vineri, așa că avem o nouă rețetă din seria Ortogether. Prăjitură rapidă cu ciocolată și pere din compot.


Etichete: prajitura de post, retete de post, top retete de post.

Apoi a fost era revistelor Good Food. De aici a început pasiunea pentru cărțile de rețete scrise bine și. Good Food , dacă m-au dat afară sau, efectiv, mi-am dat demisia.


Rețeta este adaptată după cea din cărticica magică Cute Cakes. Aplicațiile pe care găsești rețete de prăjituri au marele avantaj de a avea numai rețete testate. De cele mai multe ori o căutare rețete de prăjituri care mă duce în astfel de. In love with nature, triathlon and good food.


Reteta de tort cu blat de ciocolata, crema de mascarpone si fructe, invelit in. Aseara rasfoiam revista good food si am dat de aceasta prajitura. In primul rand m-a atras poza, pe urma ingredientele. Inca o reteta inspirata de cei de la GoodFood , ale caror pagini le admir, pe de-o parte pentru continut iar pe de alta pentru estetica graficii.


Reteta de Madlene Pastry Cake, Sweets Recipes, Cupcake Recipes, Vegan Recipes,.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare